Archive
Monthly Archives: Luty 2016

Test na stres – prosty i niezawodny sposób: jak bardzo się stresujesz?

Ten test na stres bazuje na dwóch zasadach:

1. Stres zawsze objawia się napięciem mięśni.napięcie mięśni sygnalizuje stres

Czy zauważyłeś, że podczas stresu się spinasz? U niektórych ludzi to widać to idealnie – tak im się napinają mięśnie twarzy, że mają swoją typową ‘zestresowaną minę’. Czasem napięcie bardziej się pojawia w brzuchu, w gardle, lub na karku. To zależy od osoby. Zawsze jednak stresowi towarzyszy nieświadome napięcie mięśni.

A więc gdy widzisz, że Twoje mięśnie się spinają w reakcji np. na telefon od szefa, to może oznaczać właśnie stres.

myślenie generuje stres jak wykorzystać radzenie sobie ze stresem2. Twoje myśli wzbudzają podobne emocje, jak rzeczywiste wydarzenia.

Czyż to nie oczywiste? Ile razy zamartwiałeś się gdy np szef wezwał Cię na rozmowę? Stanęło Ci przed oczami wszystko, co zrobiłeś do tej pory nie tak lub nawet wyobrażałeś sobie, że chce Cię zwolnić. Stresowałeś się, a potem … okazało się, że rozmowa dotyczyła czegoś zupełnie innego! Nic się nie wydarzyło, ale Twoje myśli o rozmowie już wywołały stres.

Połącz te dwie zasady aby otrzymać…

Jak radzić sobie ze stresem i problemami w pracy?

Dowiesz się tutaj jak radzić sobie ze stresem i problemami w pracy, więc jeśli chcesz dogłębnie poznać temat, obejrzyj wideo i przeczytaj artykuł:

Jak radzić sobie ze stresem

Pewien bardzo mądry menedżer powiedział kiedyś że są dwa rodzaje pracowników. Wilki i owce.

Nie jesteś w stanie rozróżnić wilka od owcy dopóki nie pojawi się jakiś niespodziewany problem.

Dopiero gdy komputer się zepsuje, pojawi się jakieś nieporozumienie, albo trzeba się zacząć spieszyć aby zdążyć z terminem, wtedy będziesz w stanie rozróżnić wilka od owcy.

Owca trzęsie portkami, szuka winnych i unika odpowiedzialności. Przejmuję się i martwi.

Wilk patrzy co jest do zrobienia i się za to zabiera. Zostawia narzekaczy daleko w tyle i robi swoje.

Jak myślisz:

Jak znaleźć lżejszą, mniej stresującą i wyczerpującą pracę?

Skoro tu jesteś, to pewnie wiesz jak to jest gdy wracasz do domu z uciskiem w żołądku, masz wszystkiego dość i nie możesz zasnąć w nocy, bo słyszysz dalej głos swojego szefa i przetwarzasz wszystkie obowiązki z pracy.

Pewnie stwierdziłaś “Dość tego, szkoda mojego zdrowia, rzucę to w cholerę i znajdę sobie lżejszą pracę”

Jestem tu po to, aby Ci w tym pomóc. Zapraszam do oglądania wideo i przeczytania artykułu:

Przede wszystkim musisz zrozumieć:

Trzy powody dlaczego praca męczy i stresuje

Dlaczego umysłowa praca męczy?

Rozumiem jakbyś kopał rowy, spalił mnóstwo kalorii, ale Ty przecież siedzisz, korzystasz z komputera, rozmawiasz z ludźmi.

Być może zauważyłeś już, że zmęczenie po umysłowej pracy jest inne, niż po treningu fizycznym. Dlaczego?

5 Sposobów radzenia sobie ze stresem w pracy

Jeszcze 100 lat temu nawet nie mówiono o takim fenomenie, jak stres. Ostatnio jednak coraz więcej osób narzeka na migreny, bóle brzucha, bezsenność inne problemy powiązane z przewlekłym stresem w pracy.

W tym artykule poznasz 5 prostych sposobów na to jak radzić sobie ze stresem w pracy, a dzięki temu uniknąć tych bolesnych problemów ze zdrowiem, ciągłego przemęczenia i nienawiści do swojej pracy.

Na wideo opowiem o tych zasadach od nieco innej strony, więc jeśli chcesz dogłębnie poznać temat, obejrzyj i przeczytaj: